►► DNES:   BLACK FRIDAY na vybrané dárky, objednejte si včas pěkný dárek ◄◄
(+420) 736 110 655 (Po-Pá 9-14 hod)

Pěkný dárekPeknydarek.cz

Časté otázky

Zde najdete odpovědi na nejčastější otázky, které nám často pokládáte.

 

Můžu zboží zakoupené u Vás vrátit nebo vyměnit?

Ano výměna i vrácení zakoupeného zboží je možné, musíte nás informovat o vracení zboží do 14 dnů. Je nutné, aby byly dodrženy všechny podmínky výměny či reklamace zboží. Zboží nesmí jevit známky používání a při vracení posílejte v původním obalu i s visačkami, aby Vám zbytečně nebyly odečteny peníze, za uvedení zboží do původního stavu, pokud to stav ještě umožní. Více o výměně zboží naleznete zde.

 

 

Posílal jsem zboží na výměnu a přeji si vyměnit zboží za jiné zboží. Jak mám postupovat?

Vyplňte reklamační protokol, do příslušných kolonek vrácené zboží a vyměnované zboží napište názvy zboží, velikosti, případně barvu, pokud je více barevných kombinací. Jakmile balíček s vráceným zbožím obdržíme budete informovám pomocí emailu o dalším postupu. První výměna zboží je zdarma, další výměny jsou zpoplatněny dle našiho ceníku dopravy.


Pokud jste si vybral nový produkt, který je dražší než Váš předchozí: budete muset doplatit rozdíl částek. Doplatek lze zaslat na náš účet nebo ho lze uhradit při převzetí zboží.

Pokud jste si vybral nový produkt, ale je levnější než předchozí: Rozdíl částek Vám bude vrácen buď na Váš účet, který budeme po Vás požadovat nebo Vám peníze vrátíme v balíčku s novým zbožím (peníze v balíčku vracíme jen tehdy, pokud se jedná o částku do 50 Kč).


Každá výměna zboží je brána jako nová objednávka, proto si můžete si vytvořit novou objednávku, abyste si zboží rezervovali. Do poznámky prosím uveďte, že se jedná o výměnu zboží. Zboží si tímto způsobem zarezervujete, pokud je skladem (jestliže není v poznámce uvedena výměna zboží, zboží odesíláme). Pokud nastane tato situace a vyměněné zboží jste ještě nezaslal nebo je na cestě a vy obdržíte již výměnu, budou Vám vráceny peníze na váš účet za vrácenou objednávku. 

 

 

Udělal jsem objednávku, ale nepřišel mi žádný email. Jak mám situaci řešit?

Pokud Vám nepřišel potvrzující email o vaší objednávce, zřejmě jste objednávku nedokončil. Pokud jste si jist, že objednávka byla odeslána, tak nás prosím kontaktujte, zřejmě byl zadán špatný email.

 

 

Máte kamennou prodejnu, kde si můžu zboží prohlédnout a případně koupit?

Kamennou prodejnu nemáme, ale můžete navštívit po předchozí domluvě náš sklad, kde si můžete vybrat zboží a případně i zakoupit. Je nutná předchozí telefonická domluva, aby jsme měli vámi požadované zboží skladem.

 

 

Jaká je dostupnost nabízeného zboží?

U každého produktu v detailu je uvedena dostupnost zboží. Zboží, které máme označené "skladem" je na našem skladu a můžeme ho ihned expedovat. Pokud je uvedená jiná dostupnost např. 3-8 dnů, tak zboží je na objednávku a musíme ho objednat u výrobce nebo našeho dodavatele. Doba doručení např. 3-8 dnů je orientační.

 

 

Provedl jsem na www.peknydarek.cz objednávku, zadal jsem platbu předem, ale nepřišly mi žádné údaje, kam peníze za objednávku zaslat?

Pokud Vám žádné údaje nepřišly na email (zřejmě byl zadán špatný email v objednávce) nebo je nemůžete najít, tak platbu prosím proveďte na náš účet: 2300627533 / 2010, variabilní symbol je číslo vaší objednávky. Při problémech nás prosím kontaktujte na tel. čísle  736 110 655 nebo pomocí emailu na info@peknydarek.cz

 

 

Posílal jsem Vám balíček na výměnu zboží, ale nové zboží ještě nepřišlo. Co mám dělat?

Pokud jsme od Vás balíček s vráceným zbožím obdrželi, informovali jsme Vás pomocí emailu, že balíček dorazil v pořádku a informovali jsme Vás o novém vybraném produktu. Zboží nebylo skladem, tak jsme ho museli pro Vás objednat. Dostupnost zboží si můžete ověřit ještě před odesláním balíčku na výměnu na našich stránkách. Snažíme se, aby výměny zboží byly co nejrychleji řešeny. Jakmile nové zboží dorazí na sklad, ihned balíček s novým zbožím odesíláme.

 

 

Vracel jsem Vám balíček se zakoupeným zbožím, požadoval jsem odstoupení od smlouvy. Do dnešního dne peníze nebyly vráceny. Kde je problém?

 

Jakmile balíček od Vás obdržíme, budete informován pomocí emailu o doručeném zboží. Peníze jsou vráceny zpět na účet nebo složenkou do 10 pracovních dnů (nejsou započítány svátky a víkendy). Pokud Vás nikdo neinformoval o stavu vašeho vráceného zboží, kontaktujte nás prosím telefonicky na čísle  736 110 655 nebo na email info@peknydarek.cz

 

 

Kde najdu slevový kupón na slevu?

 

Pokud jste u nás za posledních 3 měsíců nakoupil, tak slevový kód najdete na vaší faktuře. Slevový kód stačí zadat při nové objednávce do příšlušného políčka "Slevový kód z předhozícho nákupu" a potvrdit tlačítkem uplatnit. Sleva je 5% na všechno zboží.
Další možností, jak získat slevový kód jsou akční nabídky, které zasíláme na email přihlášeným zákazníkům do newslettru.
Poslední možností je získat kupón z volně umístěných slevových kupónů na internetu, kde je taky občas zveřejňujeme.

 

Nevíte si radu s nákupem?

 

 Spouštíme k 1.6. 2015 nový design, kdyby jste si s ním nevěděli rady napište nám, co přesně je špatně a v případě chyby ji, co nejrychleji opravíme. Pište na info@peknydarek.cz

Spolu se spuštěním webu se na stránkách objeví i několik nových stránek, na které postupně budete narážet - maličké vylepšení od nás pro Vás.

 

 

Na co je mi zákaznická sekce?

 

Co je zákaznická sekce? Tahle sekce je důležitá zejména pro registrované zákazníky, kteří se do ní dostanou až po přihlášení. Najdou v ní důležité údaje - například - Vaše údaje zadané při registraci, Vaše předchozí objednávky, nevyřízené objednávky - uvidíte v jakém stavu se nachází aktuální objednávka. Což je určitě výhoda mít všechno pohromadě, než hledat čísla objednávek v emailu.

 

 

Co když je u produktu varianta dle obrázku a na obrázcích je několik produktů?

 

V tom případě napište, který model z toho obrázku chcete, pokud u produktu chybí nabídka variant. Většinou se tohle nachází u hraček, kdy je více podobných modelů pod jedním produktem. Takhle to přebíráme od výrobce a může se rovněž stát, že nám dorazí jiná varianta než jste požadovali v poznámce, v tom případě Vás budeme emailem informovat, že dodavatel už nemá všechny vzory produktu.

 

 

Kolik budu platit za dopravu?

 

Aktuální cenu dopravy zjistíte zde: DOPRAVA A BALNÉ

 

 

Zboží, které je v eshopu posíláte na adresu?

 

Ano, využíváme přepravní společnost PPL, která balíčky doručuje na adresu nebo do práce. Pokud Vás kontaktuje řidič telefonicky nebo SMSkou, tak se můžete následně domluvit na doručení, ale vždy musíte počítat s tím, že řidič obvykle jezdí nějaký okruh, který musí dodržet, aby rozvezl všechny balíčky příjemcům.

 

 

Co když mi nevyhovuje doručení na adresu, lze si zboží někde vyzvednout?

 

Ano, můžete si balíček nechat zaslat do tzv. Parcelshopu, což jsou místa, například prodejny ve Vašem okolí, které mají podepsánou spolupráci s přepravcem PPL a balíček si můžete vyzvednout právě v této prodejně, jedinou nevýhodou je, že balíky doručované do Parcelshopů mají obvykle nějaký maximální rozměr a Parcelshop, pokud balík přesáhne rozměr, může ho Parcelshop odmítnout. Další nevýhodou doručení do Parcelshopů je, že odběrné místo nepříjímá platbu kartou, kdežto řidič, který Vám může balíček přivézt do zaměstnání nebo domů, tak má terminál a jemu můžete balíček zaplatit kartou.

 

GDPR a eshop Pěkný dárek, jsou osobní údaje chráněny?

 

Ano, osobní data, která jsou potřeba pro vyřízení objednávky, uchováváme na zabezpečených serverech a přístup k nim má pouze omezený počet lidí, kteří zpracovávají objednávky. Zdůvodu doručení objednávky a zpracování finančních dat, dále údaje poskytujeme přepravní společnosti a učetní, která zpracovává daně.

 

 

Když objednám zboží, blokuje se po odeslání produkt do mé objednávky?

 

Ano, pokud si uděláte objednávku na zbož skladem, tak Vám náš systém zboží skladem zablokuje a bude držet jen pro Vás, máme pro Vás zpracovaný moderní systém, který nám hodně pomáhá, abychom zvládli i zvýšený počet objednávek v sezóně a minimalizovali počet chyb při expedici.

 

 

Jaké způsoby platby jsou u Vás možné?

 

U nás můžete za objednávku platit dobírkou - při převzetí zásilky u řidiče, nebo na prodejnách Parcelshopů, nebo platbou předem - tedy peníze za objednávku odešlete před odesláním na náš účet a po připsání na náš účet Vám bude objednávka odeslána. Nebo taky můžete zaplatit kartou online - po dokončení objednávky budete přesměrováni na platební bránu, kde platbu dokončíte. A poslední možností je platba v hotovosti, když si pro zboží přijedete osobně a zaplatíte nám při předání zásilky.

 

Jaké doklady budu mít v balíku s objednávkou?

 

Do balíčku s Vaší objednávkou vkládáme fakturu a předvyplněný formulář pro vrácení zboží, tak abychom Vám nákup, co nejvíce usnadnili.

 

 

Co když neproběhne platba kartou online, lze zaplatit dodatečně?

 

Ano, můžete zaplatit i přes detail objednávky rozdíl, nebo celou objednávku. Do emailu, po odeslání objednávky, Vám dorazí odkaz na detail objednávky, na který kliknete a pokud vidíte, že objednávka není uhrazena, tak se Vám tam zobrazí tlačítko s možností uhrády kartou online - po kliknutí na něj budete přesměrování na platební bránu.

 

 

Kdy bude objednávka odeslaná, když je skladem?

 

Obvykle objednávky odesíláme ve 14 hodin, to znamená, že všechny objednávky, které jsou skladem vyexpedujeme v ten samý den, pokud dorazí do 14-cté hodiny.

 

 

Jaké jsou dostupnosti produktů v eshopu?

 

Snažíme se mít dostupnosti aktuální, tak abychom Vás, co nejpřesněji informovali o tom, kdy bude objednávka odeslána. Termíny uváděny u produktů jsou časy, kdy může být objednávka odeslána, ne kdy doručena, tak pozor na tento rozdíl. Děkujeme za pochopení.

 

 

Jak má zjistit, že eshop je důvěryhodný a objednávku doručí?

 

Snažíme na maximum o doručení všech objednávek. Jsme na trhu již několik let a nemáme za cíl růst vysokým tempem, ale zůstat na trhu, co nejdéle. Proto chceme budovat důvěru a pracovat tak, abychom ji neztratili. Zakládáme si taky na pověsti, chceme budovat dobré jméno firmy Mikaton spoustu let.

 

 

Specializuje se Váš eshop na něco?

 

Ano specializujeme se na dárky a na všechno, co se dárků týče. Můžete to být spodní prádlo pro ženy, hračky pro děti. Módní doplňky, povlečení a další sortiment, který se nejčastěji daruje na vánoce, narozeniny, svátek a nebo jen tak.

 

 

Kde Vás můžu kontaktovat nebo jak?

 

Jelikož jsme internetový obchod, tak doporučujeme využít emailového kontaktu, na který Vám vždy odpovíme obvykle do 24 hodin. Pokud spěcháte s dotazem a nebo chcete udělat objednávku po telefonu, tak zavolejte na telefonní číslo uvedené v kontaktech. Najdete nás v našem skladu, který je taky naší adresou fakturační.