Kurýři se nyní snaží maximálně doručit Vaše zásilky, ale vůbec to nemají lehké, jelikož dnešní počasí komplikuje doručení a taky zácpy na silnících - víme o komplikacích s tím, že kurýři ve velkých městech nedoručují na adresu, ale na výdejní místa parcelshopu, Omluvte to, nám se to taky nelíbí. Je to všechno jen o lidech a pokud kurýr nezná lidi na své trase, tak teď o Vánocích to řeší tím nejsnažším způsobem, co existuje - nedoručí, nebo to vloží do parcelshopu. Volejte pro řešení na infolinku ppl
21.12.2017 - Komplikace s doručováním - vše je o lidech kurýrech
V případě dotazů se prosím obraťte na náš zákaznický servis na telefonním čísle 225 331 500.
Oznámení - Možné prodloužení doby doručení zásilek
Vážení zákazníci,
dovolujeme si vás upozornit, že z důvodu sezonního nárůstu přepravovaných zásilek může u některých zásilek docházet k prodloužení doby doručení o více než 2 dny.
Všichni naši zaměstnanci intenzivně pracují na tom, aby zpoždění co nejvíce eliminovali. Velice vás proto prosíme o pochopení a spolupráci.
Pro včasné doručení vánočního zboží je možné, mimo jiné, využít i naši síť výdejních a podejních míst PPL ParcelShop, kterých máme více než 1 300 po celé republice.
Děkujeme.
Váš tým PPL
Akce platí vždy pouze tento den, kdy novinka byla vydána 21.12.2017 , nebo pokud je uvedeno jinak v novince. Max vždy jen týden - Marketingové akce jsou v eshopu Pěkný dárek plánovány týdně.