(+420) 736 110 655 (Po-Pá 9-15 hod)

Pěkný dárekPeknydarek.cz

28.11.2017 - PPL přeprava hlásí problémy s doručením


Přepravce PPL má problém s doručováním svých zásilek, proto prosím mějte trpělivost s řidiči PPL. Jiného přepravce nevyužíváme, proto situaci sledujeme.



INFORMACE Z PPL:

 

 

dovolujeme si vás upozornit, že z důvodu probíhající akce Black Friday a masivního nárůstu počtu přepravovaných zásilek dochází u přibližně 10 % zásilek k prodloužení doručení o jeden až dva dny.

 

Všechny naše kapacity jsou nyní plně vytíženy, a proto vás prosíme o pochopení a spolupráci.

 

Následující doporučení nám proto výrazně pomůže k tomu, abychom zpoždění v doručení zásilek maximálně eliminovali.

 

Prosíme o uvedení správných kontaktních údajů, o dodržování zásad pro správně balené zásilky vhodných pro automatickou třídící linku a o dodržování dohodnutých časů svozů.

 

Zároveň prosíme o maximální využití alternativního způsobu doručení na podejní a výdejní místa PPL ParcelShop a využití nedělních svozů.

 

V neposlední řadě, prosíme o aktivní komunikaci s vašimi zákazníky. Předem avizované upozornění, že z důvodu přeplněných přepravních kapacit se bude čas doručení zásilky prodlužovat, neohrozí spokojenost koncových zákazníků.

 

Věříme, že společnými silami dokážeme v co nejbližší době tuto situaci vyřešit a doručovat zásilky opět ve standardní lhůtě.

 

Děkujeme.

 

Váš tým PPL

 

 




Tato zpráva byla vydána dne: 28.11.2017


Akce platí vždy pouze tento den, kdy novinka byla vydána 28.11.2017 , nebo pokud je uvedeno jinak v novince. Max vždy jen týden - Marketingové akce jsou v eshopu Pěkný dárek plánovány týdně.




PPL přeprava hlásí problémy  s doručením


Zákazníci nejvíce přikupují